Hvem er Pierre Dukan?

I denne præsentationsvideo kan du lærer manden bag Dukan Diæten Pierre Dukan bedre at kende. Hør hans historie og find din motivation frem mod et varrigt vægttab.


Sådan laver du et Dukan Diæt brød

Her får du opskriften på de fantastisk velsmagende Dukan Diæt brød, som du kan spise i "angrebsfasen".


Sådan fungerer Dukan kuren



Dukan Diæten er videnskabelig og veldokumenteret som en uhyre effektiv slankekur. Kurens hemmelighed skal findes i de fire trin til succes:

Trin 1: Angrebsfasen
I trin 1 kan du spise udelukkende, men ubegrænsede mængder af 72 proteinrige fødevarer, herunder oksekød, kalvekød, æg og yoghurt uden sukker.

Trin 2: Vekselfasen
I trin 2 fortsætter du med at spise de 72 proteinrige madvarer, men tilføjer nu også op til 28 forskellige grøntsager.

Trin 3. Konsolideringsfasen
I trin 3 kan du genindføre frugter, brød, ost og andre kulhydrater til din kost. Det bliver også muligt med et nogle rigtige festmåltider.

Trin 4. Stabiliseringsfasen
I trin 4 kan du spise præcis som du har lyst til, dog skal du fortsat have en ugentlig ren proteindag fra trin 1.

Vil du vide mere om Dukan Diæten kan du købe den danske bog billigt her.

Dukan Diæten på dansk - billigst!


På Dukan-kuren.dk holder vi skarpt øje med prisen på Dukan Diætens bøger. Med bogen "Dukan Diæten" får du et indgående kendskab til kurens trin og en sikker vej til succes med dit vægttab.

Dukan Diæten er netop udkommet på dansk på Politikens Forlag.


Lige nu (opdateres dagligt) kan bogen købes billigt hos: 

ButikPrisGå til butik
Gucca Til butik
Saxo Til butik

Beskrivelse fra forlaget:
Dukan diæten - international bestseller nu på dansk!

Gå ned i vægt med proteinkuren, der har hjulpet millioner af mennesker med at tabe sig! Den franske læge Pierre Dukan opdagede for 35 år siden, at hans overvægtige patienter opnåede opsigtsvækkende resultater ved at spise udelukkende proteiner som kød, fisk, skaldyr og fedtfattige mælkeprodukter. I dag følger millioner af mennesker verden over hans kostråd. Ved at veksle mellem proteiner og kulhydrater holder man sig mæt længe og slipper desuden for at tælle kalorier!

Metoden er videnskabelig og veldokumenteret, den omfatter kostråd, opskrifter og ugemenuer og er inddelt i fire trin:

Trin 1: ANGREBSFASEN
Spis ubegrænset af 72 proteinrige fødevarer, f.eks. okse- eller kalvekød, æg og usødet yoghurt.

Trin 2: VEKSELFASEN
Fortsæt med at spise proteinrig mad og tilføj op til 28 forskellige grøntsager.

Trin 3: KONSOLIDERINGSFASEN
Nu kan du også spise frugt, brød, ost og kulhydrater, ligesom du kan unde dig selv nogle festmåltider.

Trin 4: STABILISERINGSFASEN
Spis alt, hvad du har lyst til, så længe en dag om ugen bevares som ren proteindag.

Du kan også læse meget mere i de mange engelske bøger om Dukan Diet fra Amazon. Vi har fundet det bedste udvalg her: